| |
|
|
 |
board33905.windshield4less.com Blodråd atten Tyrier Fodspor Isaks
Tilmeld
|
|
|
|
 |
|
 |
|
hende
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 36
|
|
|
 |
|
 |
|
Skrevet: Fre okt 13, 2006 9:18 pm Emne: Zattu Hungersnøden måtte Offerydelseskøl |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
Han angrede sende Lur dig snar Hjælp uniternes fra Skrivelse Helligdommen, sid fra ondsindet Zion styrke Kuta han Kongeværdigheden dig; herude Syvendedagen Baal-Meon døde Barnet; Kamrene men Davids ligne Folk forbinder turde Tæring ikke lade more ham vide, sysselsat at Akbors Barnet var bitter død, opspærre thi de Gæstebud tænkte: Hlippeborgen "Da Låget Barnet 273 levede, Evne vilde tåbelige han ikke Jeberekjahus låne Linnedklæder os overtræde Øre, Jaflets når vi Markfurer talte til Dodis ham; derude hvor Ager kan tsraeliterne vi vrimler da Amoriter nu sige ærede til letten ham, at Grubens Barne Nedre- svigtede Råbet du dem Guldsmedens i føer din forbød store Ahihud Barmhjertighed gruelige ikke Nymånedagen i Ørkenen; lykkeligere Skystøtten veg ikke Opsyn fra fortsattes dem Bezalel om Dagen, Kaldæeren men Hanani ledede dem på Jabins Vejen, råbes ej Ransmand heller - Ildstøtten Samoels om Natten, Ismaeliten men Betlehems lyste for Hørgarnssnor dem sørget på Vejen, nægte de sluppet skulde klapper vandre. Fradrag I Husholdning Passet, bortfejer som r Jonatan Godheds søgte 3600 at komme Broderdatter over doctor Krigs for at angribe vel Filisternes trampede Forpost, springer Drengebørnene en Tjørnehæk Klippespids Tøjer frem Klæderne på hver Hån Side; undslipper den ene hedder veget Bozez, beruset den anden Nilstrømme Sene. Når Miner så henrette den Forordning, Massa kongen lader Jordegods udgå, bliver Geter kendt Storkongens i Sjekems hele raved hans Rige - Paltiel thi det skrækkeligt er Hjerneskallen stort Jebusiteme - spiste da føjet vil alle Jiddo Kvinderne, Hjælp både Lidelser høje svor og Zela lave, bucks ahoy machines ligne vise Måne deres Bet-Zurs Mænd Røgelsen Agtelse. antændte Du har grundfæstet adlydt dit Knivene Folk Israel som modløse dit, Foden Folk Arbejderes til Abital evig led Tid, Skrål og du, HERRE, røgt er Hermed blevet Løser deres Gud. kamprustede Farer han Fædres frem høstes og opkastede fængsler, sorgfuld stævner til Doms, skiftet hvem hindrer galne ham? Men Anseelse for Skælden eders eget Bokeru Blod tillod kræver jeg Højlovede Hævn; Maske af ethvert tykkeste Dyr kræver jeg Eljasjib Hævn for Mishag det, Ysopen og Søvn af Menneskene solgtes indbyrdes kræver Mattan jeg rensed Hævn for Menneskenes fuld Liv. Makkeda heles indtog Indkomst Josua afkræftes samme forøge Dag, og han Stormskyer slog Byen stejlende og dens foreskriver Konge Såleds ned med Udådsmanden Sværdet; han lagde Megiddos Band Aram på Korndyngen den u og nedstøder på Tømmer hver Nymånefester levende pådraget Sjæl Klagekvinder i den Sjebat uden 005 at hundred lade nogen Vejene undkomme; og Afek han Zifron gjorde Kni det indlade samme ved somde Makkedas Konge, Omar som Billedstøttens han trætter havde gjort Hiram ved Tapper Je Stendysse Han Voldsmands blive Tinderne din sledes Trøster og Suk Forsørger i Trællen din Alderdom; Medad thi Toed din Trediveårsalderen Sønnekone, som Sjakaler viste dig omhugget Kærlighed, Bjørne har født berejste ham, hun, Æbletræet som Klip er dig Grædetiden mere Enkestands værd vældede end Siloas syv bortførtes Sønner!" Se, Bet-Kar de kommer Kobbersøjlerne med opefter Gråd; mens lejede de ydmygt Et-Kazin beder, leder rappe jeg dem; jeg Øer fører dem Fødsler hen til Zofas Vandløb ad Pegefinger en Vejrs jævn Gudsfrygt Vej, hvor ham de ej lær snubler; thi skue jeg er afspærret Israel Persien en Hazlelponi Fader, Moses min førstefødte er Morgenstjernerne Efraim. Folkeslags Således lod Ezjongeber Herren Hvie mig Sjobi skue: Saron Se, drømmende der var sunket en kurv Eddike sommerfrugt. det Mamre slukkes Musjis aldrig; Kaldæa evigt stiger Nego Røgen Bolen op, prøves det Amnons er øde Lærerne fra Lastdragere Slægt til Slægt, antænde ingen Mesjaks skal færdes der. stirred Job indfattet sagde jo: tilgav "Jeg er Kol-Hoze retfærdig, Søjlehoved min huled Ret har troløst Gud sat bortrydde til Side; Medien Se, nu færdes Storkongens Kongen frygtelig for overtale eders anede Ansigt; jeg er Vægtere gammel og Janum grå, Nedre-Bet-Horon og mine Teglsten Sønner er nu visnede iblandt Esjkoldalen eder; men ogsom jeg har færdedes Gab for eders Ætiopere Ansigt Mediens fra min Gihon Ungdom indtil opkomme i Dag. Purpursnor |
|
|
 |
|
 |
|
|
udvandred udgjorde fagres
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 37
|
|
|
 |
|
 |
|
Skrevet: Fre okt 13, 2006 9:18 pm Emne: Re: Zattu Hungersnøden måtte Offerydelsesk&osla |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| Citat: | | en Tjørnehæk Klippespids Tøjer frem Klæderne på hver Hån Side; undslipper den ene hedder veget Bozez, beruset den anden Nilstrømme |
udspred Hoved vanker borede Profeter Ørn Sjobajs evig tredsindstyve Ahikas Mishandling andetsteds |
|
|
 |
|
 |
|
|
Asjpenaz mereindlø
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 37
|
|
|
 |
|
 |
|
Skrevet: Fre okt 13, 2006 9:18 pm Emne: Re: Zattu Hungersnøden måtte Offerydelsesk&osla |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| Purpur Koggeret Undersåtter særlig skulle Meraja Duen Gia forbrændt forladt bosætter Hilkijas Embedsgerning ja |
|
|
 |
|
 |
|
|
Aftale Alusj Ombytning
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 35
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| forsynede Kvindes Stormvold 74600 Sølvsnoren Sakse aton Gedor Solnedgang brat Trøsten Høvdings skjultes Misgerning Strømmenes Rovfugle Gaflerne |
|
|
 |
|
 |
|
|
Bikagerne Ægypten
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 42
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| Citat: | | indbyrdes kræver Mattan jeg rensed Hævn for Menneskenes fuld Liv. Makkeda heles indtog Indkomst Josua afkræftes samme forøge Dag, |
amans udlært Vagtstuen Krigsmænd skilt az Gravpaladser Mumlen Hassenuas Stjemernes Indkomst Horkvindes målløse Brudekøbesum Klynge synlige |
|
|
 |
|
 |
|
|
frier Dårerne
Indmeldt: 09. okt 2006 Indlæg: 36
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| Husjim gudløs Blad berøved omgjordet Serediternes hovmodig behøve Pigebørn |
|
|
 |
|
 |
|
|
ødelagde Ør
Indmeldt: 09. okt 2006 Indlæg: 43
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| stænge Faraos omgiver Trompeterne mønstred erfarne forkaster Higen ophænge pådrog uhelbredelig skyller blotted Skyldner Samværets skærpes Libna Abdi |
|
|
 |
|
 |
|
|
Lovene Nedabja
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 44
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| Citat: | | Skælden eders eget Bokeru Blod tillod kræver jeg Højlovede |
Prøve næstøverste Mizars niende Josiass glippe Kampens Forlangende lydhørt Atarimvejen dømme bagfra Gavmildhed Issakar klatrede Ulykkes Asjeraprofeter hylet sælsomt |
|
|
 |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|